Y IT ALWAYS ME..?

Hallo readers...


need some love hug right now... seriously, sakit sangat hati time ni..please, hati saya sakit... :(
abang,
kenapa semua yang berlaku seolah-olah memaksa kita untuk saling menyakiti antara satu sama lain..
kenapa dia perlu wujud dalam hubungan indah kita yang paling manis ketika ini..
kenapa saya yang terpaksa menerima orang lain dalam hidup abang..
its not easy for me...u broke my heart right now..
u know i can't do what u asking me to do. never can do it..but why u make me like that?
is't because she come in, n u become weird.. honestly, YES...u r not my abang...
i don't want to lose u, i will die without u..
please think about me dear... i love u..



saya tak kisah, apa orang nak kata...its my heart story... kalau diorang nak muntah hijau kuning sekali pun, ITS MY HEART STORY,,GET IT??????
i hate u, really hate u...i need my Pina now, only she can understand me...  help me to kick U!!
y  u do this to me... i do everything foe u...abang pun tahu....
sometimes, abg dekat sangat dalam hati saya...sometimes, abang jauh sangat...macam da kat planet lain ...tapi saya tetap abang kalaupun abang stay kat pluto sekalipun.
tapi jangan luka kan hati saya macam abang da buat sekarang ni...mana saya? saya pun tak tahu kat mana saya sekarang... Omg...sakit sangat...
hidup kita tak panjang...kita merancang, Allah yang tentukan...tapi kita boleh pertahankan... but seems like just me want this..u ? where r u? kat mana abang?
tolong la, hargai hubungan yang ada...ada satu cerita,,,tengok bawah...


awak bz, saya tak kacau, saya faham
saya call, awak tak angkat, saya faham
saya mesej, awak tak balas, saya faham
bila awak tanya kenapa saya tak nak jumpa awak, harap awak faham!!


so, moral of da story, harap abang faham. saya tahu, abang nak jaga hati orang lain, tapi hati saya, pernah tak abang jaga? TAK KAN!!!!u said, u care of me, nop!! never care about me...i hate u..


mesti malam ni saya jadi camni...tengok phone, tunggu abang hantar mesej, tunggu abag call... seksa nya satu penantian... asyik saya je yang kena hukum. saya tak tahu apa abang rasa, ntah2 suka tengok saya sasau camtu kan..nak je rasa makan painkiller banyak2, masuk wad, sakit... tapi tak sesakit apa yang saya rasa. sakit lagi dalam hati, parah.. abang tak tahu dan tak akan pernah nak ambik tahu...abang just bagi hukuman, just nak hukum saya, sedangkan kesalahan yang saya buat ada logiknya.. please think from outside dear... saya tak akan buat sesuatu perkara tanpa ada penjelasan logik...itu cara saya... dah tiga tahun kita couple, da nak tunag dan kawen, u still not really know me properly... ohh,, i hate u...damn!!!angan- angan saya,...


please understand me, i hate U!!!


1 comment:

Unknown said...

so sweet.. hey.. salam perkenalan.. done follow u.. follow me back ya..:)
name blog: online diari
url blog: sharifahshima.blogspot.com

Our Song Sayang...Ijaqika...