ME & QUILLING

Hallo ladies... wow, sekarang pukul 4:42 AM, saya still berjaga...sempat lagi update blog ni...well, padan muka saya..abg nescaffe punya pasal lah ni, kan tak leh tido terus...maaakk,,nak tido,,..sedeyyy... mata da jadi tebal, dah jadi panda eyes.. O_o.... lompat-lompat...
hurm, time-time tak leh tido ni, masa ni la saya duk godek-godek hobi baru..yes, quilling time...wahaha....walaupun saya ni boleh dikatakan new lagi, yelah, baru sebulan kot minat quilling ni,...tapi usaha yang kental punya, yes, saya dapat siapkan satu set bunga matahari...n of course la, from paper....

My First Quilling.. cantikkkkk ^_^

Hah, amacam? jadi x? letih taw nak siapkan, nak terkeluar biji mata ni nak buat....alolololo,,,sedey je dengar...eh memang la....tapi sebenarnya idea ni mai masa duk pikiq nak buat design buku skrap untuk tugasan kumpulan KOMUNIKASI KUMPULAN KECIL (KKK). hurm, sebelum terhasilnya yang macam lam gambar, rasanya dah banyak kertas2 quilling yang jadik mangsa...semua dah selamat masuk dalam tong sampah..haha... betul-betul perlukan kesabaran..kalau x, hampeh, jangan harap la nak jadi camni kan... dan Alhamdulillah, berkat kerja kumpulan kitorang, kitorang dapat markah yang super duper jugak la..yeayy,,,,tq to u olls yep.. \O/

bila dah settle je yang buku skrap, mula la godek untuk buat sesaje...yelah, nak jual kan takut takde sape yang berkenan..tahap ketelitian dan kekemasan saya belum lagi diiktiraf, so better sedar diri lah kan..hehehe...ye, saya sedar diri.. (aloo mucuk,,,bagus betul,,anak sape la nih kan...ahaksss..)

So far, ada la dalam 3 4 design bunga yang da siap, tapi xde rasa nak tunjuk lagi....still ada dalam tuperware( betul ke saya eja ni?haha)...kotak kecik2 xde, bekas makanan jadi mangsa..maap ye..da tu nak simpan kat mana, xde tempat dah.. bila da rasa ada mood, nanti saya publishkan yep..

Haaa,,ni la yang saya nak cerita...saya dan quilling..baru dalam proses memperkemas dan meneliti sehabis mungkin..doakan saya sukses yer,,saya suka godek-godek,,mana la tahu, nanti saya boleh buka craft shop sendiri...tu angan-angan mat jenin saya...tunggu next n3 k..
da pkul 5:00 AM, nak tido dulu...esok nak jumpa abang,,my love..suka suka suka...  mmuuaahh...bye darls...

No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...