Welcome 360....

Assalamualaikum...tahun baru, so blog pun baru..y need new blog? either i already have one, ijaqika.blogspot? 
kenap? why? keep reading ya....
masuk tahun baru, saya tanamkan satu azam kat jiwa, hati saya...saya nak gembirakan hati semua orang biarpun saya yang terluka...waaa, sedihnya azam saya tahun ni. tapi kenapa? 
2012, banyak sangat kenangan pahit yang saya sendiri tak sanguup nak kenangkan balik. terlalu sukar untuk saya bayangkan apa yang berlaku, yang dah berlaku....2012..
saya bahagia dalam derita, dan dalam derita saya tetap bahagia.. trust me, saya da hampir nak gila bila kenangkan semua ni.
salah ke bila saya cuba untuk pertahankan apa yang saya dah bina selama ni? tak kan...tapi kenapa ramai yang nak runtuhkan kebahagian yang saya bina setelah dua tahun lebih bersama...
saya tak faham, kenapa? 
hidup ni memang unik kan, memang konflik sangat-sangat..saya dah xnak fikirkan lagi tentang hal ni, saya nak bahagia je...saya fed up bila orang kacau saya...





azam saya, moga-moga saya boleh tunaikan....moga2 xde dah orang nak kacau saya....saya nak bahagia....2013, please give me happiness....

No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...