SELAMAT MALAM 360

Malam yang melabuhkan tirai, mentari muncul menyinari alam..
salmekom darls.....

i love u oll too much, but sorry, i just fall in love with one person, and he will become my future husband, Insyaallah in this year...wish me luck darlings....
oh my love, apa yang saya mengarut ni..haha...nothing, just untuk hilangkan rasa bosan, boring...
study, study and study...omg,,,,help me to answer my exam...waaaa.........it become more stress foe me...

oh ya, ada yang tanya saya, kenapa La Perla? why la perla? actually, takde pape pun,.. but, ade story kat belakang... ape nya? acu cerita sikit...
haha...dulu, saya suka tengok cerita latin, first, Por Tu amor, rasanya la..haha...haaa, ingat tak lagi cerita Rosalinda? wow, favourite u...dulu jadi fenomena sampai keluar selendang rosalinda kot....saya pun ada satu dulu...DULU la, skrg da tak tahu kemana menghilang..hahaha,,,da nama nya fenomena kan...ahakssss...

takde la, 2 minggu lepas, once odw balik dari KL, dalam bas, tetiba je nak buka butik pengantin, and guess what? La Perla is my future butik,,hehhee...angan2 mat jenin timah oooiii...wish me luck yep...La Perla...oke what,,,,,manis je bunyi nyer...so, thats y this blog, La Perla.....kasi famous nama dulu...Insyaallah, saya pun nak berjaya macam orang lain jugak kan...huhu..nanti saya nak decorate my own label, nanti saya upload...
but foe know, saya nak fokus study dulu....esok saya ada paper polisi kependudukan, tapi still sempat update blog...wow,,, hebat saya ni kan...study tak habis lagi, apehal update blog sayang weh....
haha,,,saje, hilang puas...boring la darls....
oke, logout...tutup blog...mmuuaahhh..

No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...