FILL-IN-DA-BLANK-PLEASE

LALALA....hot-hot today... sepanas hati yang membara nih.. yes, like i guess, memang tak habis-habis lagi ni,..still mengada-ngada tahap gaban ke apa la...waaa, please la... dont disturb us again....so tired to think about this anymore...i have a lot things to think, n i wont make my life going clumsy..ohh, please understand us, ok!! hah, tengok gambar tu...api api api...tahu?




hey, maybe kamu tengok saya lembut, soft2 jer, pijak semut tak mati,,,tapi dalam hati, pijak gajah pun mampus k! (sorry, reka sdiri,,x aci ciplak)
ok, tengok tajuk....FILL IN DA BLANK PLEASE..

hurm, acu cuba try isi
APA YANG SAYA RASA BILA ADA SOMEONE YANG CUBA GANGGU HUBUNGAN SAYA
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

cuba try....tak paksa...isi dalam hati, n fikir la sendiri... ya, saya tahu, ada masa kita kena fikir jugak apa yang orang lain rasa...tapi sebelum tu, think bout yrself FIRST..IMPORTANT to make sure u r not going to be mad.. 
sayang2 sekalian, please hormati hubungan orang lain..perasaan, kita tak leh kawal tetapi fikiran, kita boleh kawal..i dont mention anyone, sebab da banyak kali benda camni terjadi dalam hubungan cinta, termasuk saya sendiri...da banyak kali saya terasa...dan kalau boleh, saya da tak nak makan hati lagi...
siapa kata tak perit, perit makkk.. kalau kita tak kacau hubungan orang lain , Insyaallah orang lain takkan ganggu hubungan kita..keep it girls...
^_^




No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...