BILA HATI BERBICARA, SAYA PUN KELU

assalmualaikum blogger sayang....
walawehh, tengok tajuk pun dah kaku kak..haha...yes..bila hati berbicara, saya pun kelu!!
entry ni boleh dikatakan agak menyentuh kalbu kot, (especially bagi yang betul-betul faham la...aikss, kenapa pulak?) keep reading ya... :)
siapa kata hati tak boleh berbicara, sedangkan mata, tangan boleh...haha...xde la, gurau je..
hati berbicara apabila kita perlukan.. means, bila xde siapa dah yang kita nak hentam ngan kata-kata kita ni, hati akan berbicara sendiri...hah, cakap la puas-puas kan..senang kata, kita bermonolog sendiri...kadang-kadang kita akan lebih free, akan lebih nyaman gtu..huhuhu... tak percaya, try la buat kakak adik abg....jadiiiiii....
 kenapa entry ni? hurm....sebab saya banyak berbicara dengan hati sendiri, bila masa takde siapa yang nak mendengar, saya cuma ada hati saya....  bila ada masalah, take it easy...semua ada masalah, tapi kenapa saya rasa saya je yang ada masalah?? y it always me...( ayat neville longbottom lam cite harry potter..)hehehe...jangan mara yerrr.. bila hati berbicara, saya memang dah tak akan berkata-kata..ikut kata hati, we wll be fine...
hidup saya memang banyak masalah, terlalu banyak masalah, tak tahu mai dari mane ntah, tetiba je kot..
tapi apa yang saya buat, saya biarkan hati yang tentukan...of course, saya berdoa,... 
by the way, maybe entry nih tak lah hot sangat macam blogger lain, dah namanya blog sendiri, semua sal isi hati jiwa saya lah kan..huhu...nak baca baca, tak nak baca sudah...den tak paksa...tapi sape yang baca memang comel sangat...ahaksss......lap u darls...... 
bye2,,,,mmuuaahh

No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...