-KOSONG-


kenapa? kenapa saya still rasa kosong? mana hilangnya rasa tu? kemana? 
Ya Allah, please forgive me,..saya perlukan seseorang untuk serikan hidup saya, tapi kenapa semakin saya dekat, semakin banyak yang Kau berikan, terlalu banyak dugaan yang Engkau berikan pada hambaMu ini...




bila masa saya perlukan seseorang, dia selalu datang,,temankan saya, jadi pendengar saya..pinjamkan bahu kat saya... bila saat saya sedih, dia datang dan tenteramkan saya, lihat saya menangis, cuba tenangkan jiwa saya yang berkecamuk, bergelora.. saya rindukan saat tu, sungguh...
saya tak cantik, saya tak menarik, saya takde pape, dan saya tak berharta macam perempuan lain yang cuba ganggu saya dan awak, tapi saya ada hati dan perasaan...
kenapa nak terasa kalau awal-awal dah mention,

"ni aku punya cerita, aku punya blog, whatEVER!!"

arrghh, tak faham la manusia ni, kejap kata lain, pastu kata lain plak, last-last saya yang terkena...oohhh,,,,saya tak suka, x suka..


saya memang dalam keadaan 'EMPTY'... percaya tak, nothing in my mind....awak betul-betul buat saya tak keruan. kenaling...
whats in your mind dear? i can't read u, i can't feel u... y? u r so different... ishh,, i hate that!!

seorang sahabat nasihatkan saya, please don't think about it, it can make u crazy...yes, saya tahu....sekarang pun saya da nak gila bila fikirkan, kenapa perlu ada orang ketiga yang TIDAK DIUNDANG... hurm, sape sape? ntah, dia tu la..


alalala..time makan pun leh tido...sleepy sangat agaknya....sweetnya kan,? he is my future husband, InsyaAllah in this year.. dan dia la yang buat saya ketawa, menangis, bergembira dan bersedih..
dan sekarang, sebab dia juga saya rasa kosong sekarang ni... i can't think right now,,,i just want to share what i feel...this time..

cuba baca dan hayati...nak nyanyi pun bole....

Ku jadi tidak tentu arah, entah apa yang ku kuatiri
Sejak terjadi cerita itu. cerita itu
Makan minum ku dh tak terjga
Asyik memikirkan tentang kamu

Mungkinkah benar mengapa ku tidak menyedari
Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama
Dalam hidupku oh setiap hari
Yang kita pasti ada masalah
Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama,
Dalam hidupku oh setiap hari yang kita pasti ada masalah, dengannya
Ku jadi tidak tentu arah, entah apa yang ku kuatiri
Sejak terjadi cerita itu. cerita itu

Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama
Dalam hidupku oh setiap hari
Yang kita pasti ada masalah
Lepasknlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama
Dalam hidupku oh setiap hari yang kita pasti ada masalah, dengannya




separuh daripadanya, itu benar, dan betul...hanya separuh k...huhu..
yep, saya still kosong...nak penuhkan? 
i want abang ijat....hanya dia yang boleh gembirakan saya... see..


time g genting ngan abang,,,,love this so much..
tapi sekarang???? 
think it dear...done...!!





No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...