MASALAH DALAM DUNIA SAYA...

Assalamualaikum blogger.... 

waaa, saya nak nangis la..asal plak? banyak sangat masalah kat rumah, terlalu banyak.. agak-agak kalau tulis  novel.,, lagi laku dan hot dari ombak rindu kot..hehe...meh saya nak story sikit...

kisahnya camni, dalam tahun 2005 la kot, tak ingat sangat..abg sulung saya da kawen, kira first la kan yang kawen, dapat la menantu perempuan.ok, namanya, YAH.. mula-mula oke je perangai dia, tapi sekarang makin menjadi-jadi..kenapa? hurm, manusia ni kan, kalau bagi muka sikit, mula la naik kepala besar dye tuh..
secara jujur, apa yang saya ceritakan mungkin akan buat orang tahu aib keluarga saya, tapi niat saya cuma ingin meluahkan apa yang terpendam dalam hati kami adik beradik.sakit hati yang teramat dengan orang luar yang masuk dalam keluarga, then memburukkan keluarga kami...kenapa buat camtu? i hate her too much...
sekarang, keadaan rumah dah huru hara...banyak sangat masalah yang YAh tu buat....Ya Allah, kenapa kami adik beradik perlu lalui semua ni selepas arwah ayah kami pergi tinggalkan kami....apa salah kami Ya Allah... O_o

saya tak nak cerita sampai semuanya sebab saya takut nanti ada yang menuduh saya memfitnah orang lain. saya tak kisah apa yang orang lain cuba lakukan untuk jatuhkan kami adik beradik, tapi kami tanamkan satu azam, kami nak berjaya....kami akan cuba bawa masa depan ke arah yang lebih bagus, lebih menyerlah...

nanti saya upload gambar adik beradik yep....dulu, kami keluarga bahagia, tapi sekarang kami keluarga yang ntah ape2...susahnya hidup ni kan.. Allah bagi pelbagai cubaan, plbagai ujian untuk kami harungi.....Ya Allah, bagi la kekuatan kepada kami sekeluarga untuk tabah mengharungi ujian yang kau berikan. kami insan yang lemah, hanya Engkau yang maha Berkuasa... Amin..

No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...