Its Not Over, YET!!


Helo hello hello...whats up girls, any story? ok, i have a story.. masih bersambung, masih berkait..dan masih tak habis..haha...bagi saya la kan, mende ni takkan berakhir selagi dia tak pegi jauh-jauh..haha,, da boleh agak kan? iyup, masih lagi perkara yang sama, hurm... bila la nak habis kan...
-bila dia dah tak sebut dan tak peduli- 
(kot la...hehe)

tapi, saya dapat tahu, dia still sebut lagi... Ouchhh,, how did u know? owh, ni Cik Tora la...anything i will find it, until its over..  one word, HiPo.. 
kenapa saya geram? sebab dia kata dia geram, so saya pun geram jugak... watch out girl, tak boleh duduk diam...nak-nak kalau yang suka dirinya di HOT kan...
(eh, tadi HOT fm suh masuk peraduan, ada rezeki dapat la ipad...weee...)

*-i know what r u thinking...tak masuk pape pun boleh beli kan...ikut hangpa la...itu bukan satu keperluan, just satu kehendak...kalau ikutkan kehendak, memang lebih2 sangat...- 

Whatever it is, saya tak akan berhenti selagi saya tak puas hati... u know what, even saya tak faham bahasa dia, tapi saya faham apa yang nak disampaikan...saya pun belajar,.. sains sosial.. lagi besar dan lagi mencabar.. hah, mai masuk line kita lawan, apa kata lu?  balik rumah makan tido la...
alolo,,, comelnya dia..haha...aptb..



Orang yang tak biasa hidup susah, tak akan belajar daripada pengalaman,,, saya hidup susah, tapi saya belajar daripada kesusahan saya... saya penat, tapi saya tetap bertahan... bila dituduh saya kikis harta orang, saya minta maaf.. saya masih ada maruah.. oo ya, dia kata saya ni sundal, opsss... dia lagi sundal...haha..



Tahu tak apa maksud sundal tu?oke, meh kita belajar..

Sundal: perempuan yang tidak elok kelakuannya, jahat, lacur, jual diri, serah diri, perempuan gatal..

So, boleh fikirkan sendiri... perempuan sundal akan jual diri, menggatal dengan lelaki lain, kelakuan yang tidak elok, tak bersopan.. which means, its all about u... bukan saya....saya tak jual diri... 

Banyak yang sebenarnya kita tak tahu, tapi main hentam je kan... yelah, sedap ayat, lancar je...tak tengok kiri kanan dah..tak fikir dulu... abang pernah cakap, perempuan memang tak fikir dulu sebelum cakap, lepas cakap baru dia fikir..  saya pun banyak kali dah buat, banyak kali kena marah.. hehe,,tq abang sebab tegur saya ya...

Tapi perempuan macam ni, (Cik KP) susah nak tegur.. sebab dia rasa semua yang dia cakap, semua yang dia buat, BETUL...
saya tak nak cakap la, tapi dia langsung tak layak sebenarnya...dia bukan taraf saya...tak setaraf lansung...dia lagi rendah dari saya.. cuma dia tak sedar diri jer... tu susahnya manusia.. lain manusia, lain ragamnya.. susah nak faham.. 

Ok, last word.. please la sedar...bangun...ok..ni yang saya nak ingatkan, perempuan mana tak mengamuk kalau laki dia ada skandal..good...kan..


Enjoy it Cik KP... i like u, but i hate u... u have everything, cuma takde kesopanan... itu kurangnya KP...

DONE.. XOXO

No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...