CERITERA KAMI, QUEEN UMT..ahaksss..



Yeayy, Cik Tora datang lagi..now what? okes, ni cerita kami, start daripada first day masuk universiti, sampai sekarang, semester 5 dan i have 1 semester more to finished my study...hahaha,,,,tok sabo wehh...and after that, i will get married.. part ni paling suka, sebab nak dirikan masjid kan..Doakan kami ya.. Amin...


Haaa, nak story sal cerita kami sepanjang study kat UMT ni, i love that... dan juga roomate2 yang gila2 sikit, hidup kitorang memang sempoi... honestly, i'm really miss that moment.. betul la kata orang, kenangan dulu lagi bermakna daripada apa yang kita rasa sekarang kan. kalau boleh, ase nak balik masa dulu..miss IA234.. 
Pina, Chah, Ten..





2 tahun setengah, we all da macam adik beradik kat UMT, life is so beautiful.. masam manis pahit tawar, semua ada.. dengan diorang, saya kenal erti sahabat, paling memahami saya.. saat saya dalam kesukaran, diorang yang bagi semangat kat saya.. thanks ya kamu... i love u so much..

Pahit manis dalam persahabatan, siapa boleh duga kan. ya, memang ada, sedikit kepahitan, tapi da jadi manis balik...walaupun tak semanis madu, manis gula pun jadi la kan. u know what i mean.. XD... yang paling rapat, them..




Persahabatan yang kita bina, selalunya indah dengan senyuman dan juga diselangi dengan tangisan. apa yang penting, kejujuran. tapi sayangnya, tak semua yang kita rancang akan berakhir dengan kegembiraan. kan.. sejujurnya, saya tak jangka kan sesuatu yang tidak baik dalam persahabatan ini. sebab saya sayangkan persahabatan yang telah kami bina. apa nak buat, redha dengan ketentuan-Nya. 
rindunya....

muka happy jer kan..hehe..
rasanya baik kita layan pic je kan, ...kering idea lak ni...relaks santai dulu ya...jom p bawah..
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.

.

.



survival laut, like it so much





walk foe life



this time, untuk buku Uni


Time buat kerja Lapangan -wif En Bad-


Holiday Gambang Waterpark, wif abang..




Pantai Teluk Bidara, abang pun ada jugak.


sweet abang, jual sandal kat pantai..haha








Our baby,  Lisya. 

before Jenjalan kat Genting

Birthday Party..hias2 wakaf, idea gila akuss la tu..haha


SPRMumt Explorace,  kena denda..sweet sangat


time Perhimpunan apa ntah, kat PWTC


yang ni time dinner Poseso, agak suram sebab gelap la..lampu romantik sangat..haha


hehe... nothing.. coursemate jer..


after explorace, fun gitu..

Semua ni kenangan lepas, dah tak boleh rewind balik.... just boleh dikenang, sesuatu yang tak akan kembali berulang. yes, something is missing, I'm Sorry ya...
so, ini ceritera kami, Queen Umt, kadang-kadang rasa hidup ni sangat complicated, terlalu banyak yang menghalang, dan kita sebagai manusia boleh berfikir apa yang baik dan apa yang buruk.. think about it.
DONE... 
XOXOXOXO











No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...