kali pertama.... aku dan kau..



Assalamualaikum si cantik...ooh ya, si hensem jugak....nonono,,,,saya tak lupa la...semua yang ada ketika saya susah dan senang, hanya kita yang memahami... i love to have a thousands, or millions, trillions friends.. as long as u make me happy, i'm very appreciate our relation... listen listen listen,,, nak cerita ni...kali pertama saya berjumpa, kali pertama saya bertentang mata, dan kali pertama saya jatuh hati dengan sedalm-dalamnya cinta.. tapi saya tak lupa cinta kepada Pencipta... Allah S.W.T..

first time, kali pertama, banyak sangat kenangan... muka buku juga yang jadi perantara kami...kat situ jugak kitorang kenal, dan bila kali pertama jumpa, saya dah jatuh hati....nah nak bagitahu, ramai yang jatuh hati kat abang, tapi abang pilih saya.... bahagianya saya... hey u, bukan senang taw nak pikat abang,,susah yang amat..haha.....pernah sekali rasa dah nak give up jer, sebab abang tak layan... haaaa, ada la dua tiga kerat yang tahu..dan faham... ye ndakk?

first date, abang balik kg dan kita jumpa... abang sanggup mai dari kg ke ostel saya, da la jauh...dalam 2 jam camtu..sakit pinggang kan...huhu..tu first time tengok abang depan2, Ya Allah, jantung saya dah xleh nak control... pandangan pertama...waaaa..

itu pandangan pertama saya...OMG, hati saya dah tak keruan...luve it... first date, karoake,makan-makan, jenjalan...pastu g pantai...first gambar saya dan abang, walaupun muka da comot mase tu, dengan letih nya, tapi senyuman saya tetap ada untuk abang..sweet kan sayang... 

sampai sekarang saya tak lupakan saat tu... sebab kali pertama yang membawa kepada kali kedua dan ketiga dan seterusnya....suka sangat bila abg menerima saya sedaanya.. abang tak pernah hampakan saya..



kisah kita tak se HOT orang lain, tapi kita bahagia dengan cara kita sendiri. abang ajar saya untuk menjadi diri sendiri, dan bukannya ikut sape2 untuk jadi HOT. abang tak kisah, dan saya pun tak kisah. 

kali pertama yang membawa yang seterusnya adalah kisah cinta saya dan abang.. terima kasih untuk segalanya...
wif love _nurika_

DONE!! XD



No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...