Saya & Dia, InsyaAllah...Doakan kami..

Assalamualaikum sayang.. semua saya sayang, tak kira la kenal ke tak, kita sesama umat, kena saling menyayangi antara satu sama lain kan..(tolak yang tak baik la)..hehe..senyap-senyap sudah kan.. 

first, rasanya ni entry yang takde kena mengena dengan sesiapa pun, tapi u olls tetap boleh baca. sebab one fine day, kita semua akan bertemu jodoh..kan..  sebelum tu, saya nak tekankan, saya tahu yang jodoh sudah ditentukan oleh Allah S.W.T sejak kita dalam perut ibu lagi.tapi apa yang pasti, jodoh tak akan datang dengan sendirinya kalau kita tak mencari dan berusaha. 

kalau dah memang jodoh kita dengan seseorang, walau datang banyak mana cabaran, tetap takkan terpisah. kalau dah jodoh, kita elak macam mana pun, kita benci banyak mana pun, kita gaduh sampai tsunami datang ke, kita takkan dapat lari dari ketentuan-Nya. Allah dah janjikan..
sama la kalau dia bukan jodoh kita, kita janji sehidup semati ke, tulis wasiat pastu letak dalam botol ke, tak ada guna nya. ambil contoh, cerita Laila Majnun dan Romeo Juliet..kan..

ok, jom masuk apa yang saya nak sampaikan dalam entry kali ni... macam yang saya dah merapu kat atas, kita cakap sal jodoh kan.. so, ini tentang saya dan dia, Insyaallah akan bertunang sebelum saya praktikal nanti.. dah mula cari barang-barang la ni...waaa, da nak tunang yer..doakan kami yer..





tipu la saya cakap kalau sepanjang hubungan saya dan dia, macam air yang tenang.. tak, sejujurnya ramai sangat yang mengacau, ramai sangat yang tak puas hati dan ramai yang bertanya,.. maaf, saya sedar diri dan saya bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang. saya dah ada seseorang yang betul-betul menghargai saya dan menerima saya seadanya. dia tak kisah siapa saya dan apa yang saya miliki,. sama juga dengan saya, saya kenal dia daripada '0' sampai sekarang.. dia kekasih hati saya sampai mati. Insyaallah.

DONE.. XD


No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...