-Apakah-




maaf, malam ni just nak luahkan apa yang terpendam jer....xde mood nak bercerita, or nak bergelak ketawa.. saya minta maaf if apa-apa yang saya luahkan, terkena pada sesiapa... dan kalau terasa pun, i dont care sebab hati saya lagi penting untuk dijaga. dan jujur, saya dah tak larat nak jaga hati sesiapa pun. SUNGGUH....

hati saya kosong ketika ini.. nothing... betul-betul tak keruan... apa patut saya fikir, apa patut saya luahkan? saya sendiri pun tak tahu... ohh, saya benci dia.. 
kenapa? 
saya dan abang, tak sama macam dulu..kenapa? 
kenapa nak dengki ngan hubungan kitorang?
kenapa?
betul, saya tak rasa apa pun sekarang... rasa give up, fed up, rasa nak bunuh diri pun ada... separuh nyawaku hilang disebabkan apa yang saya rasa sekarang ni... i need a doctor right now..
oh, pity me...kan..fuck u dude...
saya nak nangis, saya kecewa..saya keliru, saya fed up.. please someone help me... saya merayu, tenangkan hati saya sekarang ni.... :(
kenapa saya jadi camni? cinta kan...
hidup saya complicated sesangat.. dari dulu sampai sekarang, tak habis-habis masalah.. kiri kanan belakang depan...saye plak, kat tengah-tengah.... sampainya hati kan...

saya tak pernah nak kacau hubungan orang,...pelik nya hidup ni....susah nak duga...betul, after this, saya tak akan peduli if kata-kata saya ni, akan buat sesiapa pun terasa... senang kan...
dulu, bila da gaduh, saya akan cakap, boleh tak jaga perasaan saya sikit? saya ni punya la bercakap tapis-tapis, dia boleh plak main redah.. selama saya couple dengan sape-sape sekalipun, saya memang akan tapis ayat-ayat saya..sebab saya taknak dia terasa...kalau boleh, biar saya jer yang terasa...saya tak kisah asalkan dia happy... baiknya saya...  tapi kenapa saya jugak yang kena akhirnya...oh hidup... apakah...

ok, sape-sape yang rasa saya ni over sebab everything saya nak tulis, please leave... saya tak minta simpati sesiapa pun... dan saya jugak tak minta duit sesiapa pun... ieyy,, tetiba je kuar sal duit...sengal jep...

saya emo malam ni pun sebab ada something yang saya tak puas hati... perempuan, bila ada perempuan lain yang kacau boyfriend dia, mula la hangin satu badan, siasat punya siasat, kalah detective Conan.. hah, amacam? same la ngan apa yang saya buat hari tu... selagi saya tak puas hati, lagi tu la saya akan cari jalan, to know everything about the girl.. hurm, budak lagi tapi dah pandai hancurkan hubungan orang.. ye, saya tahu, kalau jodoh takkan ke mana... dan even lepas kawen pun, still boleh bercerai.. we got something here k... betul, tapi kita ni manusia, ada akal dan ada fikiran.. tu yang membezakan manusia dengan spesies haiwan.. dah bila ada otak tu, fikir biar rasional..oke... apa yang korang rasa kalau saya sendiri kacau boyfriend korang? oke, saya berani buat...tapi jangan marah saya yer... boleh ke camtu? kita bolehkan la ek...

huh, perempuan memang pandai bermain kata-kata...
ooo ya, saya ada something nak shared... yes, saya pun ada kisah lama saya, ada la kan.... ye, saya da berubah ke arah yang lebih baik... apa tu? 
even saya camni pun, saya masih ingat pergaulan saya... saya jaga batas-batas saya.. kita berkawan, xleh la nak bebas sangat kan...jaga la sikit...  huh, biasa la...bila da terasa diri tu hot, tambah hot sikit lagi... tu kawan lama saya, siapa dia? no need to know, sebab dia pun da berubah ke arah yang lebih baik? eh, yeke?
iya, saya suka tengok dia sekarang... dia berubah sebab lelaki yang dai temui, bimbing dia...ajar dia batas-batas pergaulan..  dan Alhamdulillah, dia makin cantik sekarang....luar dan dalam....Insyaallah, saya akan ikut jejak langkah dia...sesungguhnya, kita belum terlambat untuk berubah kan..

so apa-apa yang saya buat, tu hak saya dan ikut suka hati mak bapak saya la....kenapa perlu orang lain yang kata itu,kata ini..ini tak boleh, itu tak boleh...hey u, hang sapa? hang ke yaang bagi chek makan minum..? tak kan... so p main jauh-jauh la...

hah? amacam? nak marah ke, nak tergolek ke, nak terlentang ker, tu kau punya pasal la kan... yang saya tahu, kitorang oke jer sebelum kau datang.. so, pandai2 la fikir..salah siapa dan sebab siapa..hurm, dah2 la, saya dah penat, dah letih.. huh!!

my mind already full, so please, be smart ya... kata belajar tinggi-tinggi..kan.. 
DONE...



:)




No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...