-sHE iS lOsEr-



Salam petang jumaat..hehe....baru ada idea nak menaip...sebab ape? hurm... still da same... u know what? 
still hate her too much... reason? she is loser, liar, stupid...
dalam ramai-ramai girl yang 'terMASUK' dalam hidup saya dan abang, saya rasa yang ni paling "naif" kot... sebab still tak sedar diri dan oppsss,,, HOT...hehe..

nak tersenyum pun ada bila teringatkan kata-kata lelaki yang profesional kot, tapi FAILED dalam hubungan..ntah, kaya duit tak semestinya kaya budi bahasa... miskin duit tak smestinya miskin adat. kan?Orang kata, "Biar kurang rupa, 
jangan kurang ilmu. Biar kurang harta, jangan kurang ibadah. Biar kurang famous jangan kurang ajar" so berpada-pada la... at least, saya tak burukkan orang, saya tak kacau HUBUNGAN orang. lebihnya saya sebab saya tak akan kacau lelaki orang... yang dah berpunya la... sebab saya dah setlkan dalam kepala, saya dah ada seseorang yang sudi jadi imam saya nanti..

manusia tak sempurna, kita buat silap, dan kita akuinya... itu lagi baik daripada kita buat salah, tapi tetap buat salah lagi.. 

so, kenapa saya nak kaitkan dengan LOSER??
hurm, satu yang saya tak suka tentang dia, dan abang saya pun kata macam tu, Mr K pun kata camtu... dia tak matang, tapi buat-buat matang sehinggakan menampakkan kebodohan sendiri...semua yang dia buat, dia rasa betul,..aishh,, kanak-kanak ribena lagi tu,,,memang betul... hurm, biasa lah, kanak-kanak riang kan, tak leh salahkan dia...
yang lepas-lepas, saya tak pernah gaduh sampai tahap macam ni. sebab yang lepas-lepas, girl yang TERMASUK tu faham-faham sendiri.. like "put urself in other people shoes"..hurm, faham kan... tapi yang kes ni, special sikit...sebab dia dah jatuh hati dengan abang saya... dia susah nak tinggalkan abang sebab dia sayangkan abang.

saya ambil masa selama 2 tahun untuk pikat abang, u? 2 bulan? sorry, FAILED!!

perigi cari timba, dah biasa... ooo ya, yang saya kata kes ni pelik sebab dia ni BERBUAL la...masa hari tu, cakap leklok, tapi dalam hati...BUSUK... dan still ada hati lagi... Ossshh,,, wtf!!

hurm, tapi sekarang, dah jadi lain..tengok macam dah hilang kawalan pun ada..haha... TRD meh... haha...u know what i'm talking abt hah...

perempuan penipu, siapa boleh terima..? saya kesian kat lelaki profesional tu, sebab dah terang-terang bersuluh, dia ada someone special...entah la, kadang-kadang cara hidup kita ni, lain daripada orang lain kan.. kesian kat lelaki, sebab yang perempuan mengkhianati kepercayaan yang diberi.. siap kata diri tu single lagi, live alone,..ape daaa.... kesian taw..


saya tak nak menghakimi sesiapa pun, sebab saya pun bukan sempurna sangat, tapi cuba untuk menjadi sempurna buat orang sekeliling saya.. tapi saya perempuan, dan saya tak nak tengok kaum perempuan ni hanyut macam tu jer.. saya dah pernah lalui zaman tu,, dan percaya lah, menyesal kalau tak sedar dari awal lagi.

(pesanan buat diri sendiri sebenarnya, supaya jangan mengkhianati orang yang kita sayang dan cuba beri yang terbaik dalam hubungan yang dibina... InsyaAllah...)

DONE XOXOXO



No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...