i sUKa bERceRITa



19 mac 2013, hallo hallo hallo.... waa, da lama tak menaip..rindu seeyhh.. 
yeah, jom baca,,..

frst at all, kenapa saya wujudkan blog ni? hurm, ada sebabnya... saya suka bercerita, dan apa yang saya buat sebelum saya buat blog ni? 

diari- salah satu cara saya luahkan apa yang saya rasa..dalam kepala ni, dah semak dengan hal lain, yang lagi penting...xde space dah kat lam, FULL..
so, ini fungsinya blog La Perla 360... memang takde yang specialnya tentang blog ni, just untuk saya luahkan apa yang saya rasa.. everything la...life, study, love, hobbies, family...

but, since ada satu kes yang teramat buat saya marah, blog ni dah jadi tempat untuk saya sampaikan apa yang saya rasa kepada orang yang saya marah..haaaa, special sikit... sebab saya tahu, memang dia follow saya...wahahaha,,, hot hot hot terrr...

btw, its too much to say, but we short it..haha...spelling hancusss... x kisah, belajar slow-slow kan...
saya suka bercerita, suka menulis, mengarang, dan membebel..kenapa? kaki buku, ulat buku..haha..saya la tu...saya saya saya...

satu saya nak pesan, saya tak kisah kalau ada yang tak puas hati dengan saya sebab saya memang tak pernah nak kacau hidup orang lain.. even kes hari tu yang buat saya marah, dah harus untuk saya marah perempuan tak guna. saya ada hak untuk pertahankan apa yang saya ada, tak guna nak bergaduh sesama perempuan kalau takde kes kan.. dan saya tak pernah mulakan kes yang macam hari tu..
-sila la hot sayang, memang ditujukan untuk si KP...lol, suka suka....

bercerita akan buat jiwa saya lagi tenang, sebab saya boleh luahkan semua yang saya rasa, semua yang saya tak puas hati.. oo ya, ada satu kes jugak, bila masuk bab kawan, kita ada someone yang boleh dipercayai..sangat-sangat percaya dengan dorang.. tapi bila kita ditikam dari belakang, dah lain jadinya... hubungan boleh retak..
-satu yang penting dalam persahabatan, jangan hancurkan kepercayaan yang kawan kita beri, kelak akan makan diri,, believe that... 

saya baru 23tahun, tapi saya boleh bezakan mana yang buruk dan mana yang baik.. walaupun saya pilih yang buruk, ada sebabnya.. tak perlu nak adili saya dari mata kaca korang, sebab korang tak kenal saya... yang kenal saya, just 2 3 person yang betul-betul saya hormati diorang sebagai kawan yang paling saya sayang.
saya tak sayang orang yang dah khianati saya dari belakang, sepatutnya dah BLACKLIST, but, still keep on... its ok, i can accepted... those who yang nak mengamuk, please...with my pleasure, saya akan dengar,...kan..

saya suka dengan life saya sekarang, saya dah bahagia...dan saya juga dah benci sangat dengan perempuan tu... KP... please sedar diri,...terima kasih..

DONE XOXO





No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...