ohH LP360, so miss u..

Assalamualaikum ladies and gentleman,,,serioulsy,dah lama x update blog...makk aiihh,, rindu bebeno dah..huhu...maafkan saya, maafkan saya.. saya terlalu sibuk, meniti hari-hari terakhir sebagai pelajar Ijazah Pengurusan (Polisi dan Sekitaran Sosial) di Universiti Malaysia Terengganu.. maafkan saya, maafkan saya...
semua ini sebab motivater la..haha..nanti saya cerita...

actually, sekarang pun takde masa nak update panjang-panjang, cuma cukup la kalau saya jenguk blog ni.. lepas rinduuu...huhu..
sekarang tengah exam, last exam for my degree study...yeayyy,,, nak habis dah...3 minggu je lagi... 
wish me luck k...

list nak update nanti
*last week before final:what i'm doing
*last capture in class, sweet memory
*my business, and my future "businesswoman"
*my trip to KL, business, ERL, baby, walking..
*last memory here at Hostel UMT
*see my abang, see my future family
*have a trip with abang to Genting Highlands...
*nightmare--> latihan industri will start!!

hehe,,tengok, banyak tu nak update...haha...nanti2 k...study dulu...bye2 sayang...and to my skonyel, semoga berbahagia dengan orang tersayang...jangan rebut pakwe orang dah la... :p

No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...