Last week b4 Final exAm... wHat i'm dOing?


Assalamualaikum ladies and gentleman..come closer please, today i would like to story mory..ahaksss... My english r so broken la... maafkan saya Mr Sam..maafkan saya...maafkan saya... ishh,, motivater lagi..huhu..

actually, saya sangat suka untuk bercerita itu dan ini...terutamanya semester terakhir saya di sini, terlalu banyak yang ingin saya kongsikan... 

sedih+gembira+kacau bilau+haru biru+kosong+tak tahu apa rasa= perpisahan yang akan berlaku... 
waaa, ape niiiiii? tinggal 2 minggu je lagi untuk kirorang bersama... x suka x suka x suka.... x boleh nak bayangkan camne nanti,,,dah tak jumpa dorang sume kan... tiga tahun kot sekelas....
sat ni pun saya dah rindu.. :(

meh nak cerita sikit dari mula-mula dulu masuk...sebenarnya kan, saya ni jenis yang kurang mesra sikit dengan orang yang saya tak kenal, then bila dah berkawan bergaul dengan orang tu, dah x kenal yang lain lagi..huhu...pelik sikit pe'el saya ni...then bila dah masuk semester 5, terasa macam dah rapat jer dengan coursemate...mase ni, rasa xnak tinggalkan UMT lagi dah...bila dikenang kan balik, saat dengan kawan memang best...kita belajar berdikari, belajar semua sendirian...just ada kawan-kawan jer....kat sini jugak, saya belajar untuk tidak memperdulikan perasaan orang lain..wahaha....ada je ayat simpang erk...yep, bila dah ada kengkawan jer, masa ni akan ada yang tikam member sendiri, kawan makan kawan, musuh dalam selimut, dan masa ni jugak kita akan tahu siapa kawan dan siapa lawan.. dan jugak siapa kawan dan siapa SAHABAT... kawan saya ramai, tapi SAHABAT saya....? ada la...takleh nak share kat sini...nanti ada yang terasa...huhu... btq, saya sayang semua kawan-kawan saya...:)

ok, back to the top....yeahhh...last week b4 final exam...cukup-cukup busy...please, nak basuh baju pun tak sempat k...ku campak dalam bakul, ku pilih baju baru.hahaha.....betoiiii, dalam sejarah kot, 2 minggu x basuh baju..hahaha..2 minggu sebelum final exam, Mr assignment dah kena submit, mock meeting kena hantar, business proposal kena siapkan..wehh,,, sape suruh tak buat awal-awal kan...hamik kau, skali datang, layan je la...memang cukup-cukup letih...kena pulak sayer yang tukang edit assignment..makk aiihhh,,, nak putus urat kepala ni..bukan 1 kena edit, 3 assignment kot.. ni haaaaa..

-penilaian group (Program Cakna Ibu Tunggal)
-BBM group (Portfolio kumpulan)
-EOP group ( Business proposal- kura2 HOMESTAY-)

add on
-slide penilaian group (ku kena present)
-slide business proposal (ku jugak kena present)

ohhhhhhh!!!!!!

maunya nak putus urat kepala....onestly, part edit memang mencabar....tapi takpe, sebab saye fikir dah last sem, nanti dah takde lagi assignment macam ni...mesti rindu kan nak godek-godek buat assgnment camni lagi..huhu...ku biarkan je...lagipun kalau bab slide, ku memang suka buat..buat colorful, memang cantekkkk.... (aku rasa la kan, kalau kat skola rendah buat slide warna warni, kompem aku dapat A+++++ star lagi..haha...tamak sungguh)  :p

ok dah merapu....2 minggu sebelum final, masa tu Fakulti Pembangunan Sosial ada buat Bengkel Laku Kerja..haaaa, ni bekalan nak p Latihan Industri nanti..2 hari....so saya sebagai pelajar yang berdedikasi,,,ceeeeehh....meluat..haha...dah kena pergi, pegi je la...kan x pepasal kena hentam dengan En syahrin comel...huhu..



sepanjang 2 hari bengkel ni, banyak jugak input yang kami dapat....tapi rasanya bergambar je lebih..haha...so jom kita layan gambar je la.... :)



peace yoowww...


motivater said like that, so saya tulis jer...


Emy, coursemate...

















ramai yang tanya , buat sendiri ke beading tu? oh noo, sebulan x siap kalau akus yang buat beading tu..beli la kak oiii..
beli online oke!!

yeayyy, this is my SAHABAT...lebiu co muchhh


afiqah n atiqah



kasutku yang putih,,,huhu


its me....pink and black....

again.... Insyaallah, lecturer one fine day...

ini baru part Bengkel Laku kerja..huhu...panjang dengan gambar je kot....ok2, nanti la yang lain tu...esok saya update agi...

-Dr siti, boleh x bagi balik kertas exam saya tadi,... apasal dr suka pusing2 ayat...haaa, kan da salah saya buat..OMG....sedih2..

ok sayang, jom tido....esok jumpa lagi yer...mmuuaahh...love u alls... Poseso 3rd year...  :)


DONE XOXO


No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...