-LOVE IS MINE-


Assalamualaikum blogger...here we go, dah lama tak menaip n3 baru kan..banyak yang nak dikongsikan, cerita manis, pahit, masam dan segala bagai la..apa yang penting, saya dah bahagia sampai sekarang sebab saya betul-betul dicintai dan disayangi oleh orang yang saya sayang. yes, my abang, ijat azmi...

acctually, banyak sangat dugaan yang saya dan abang terpaksa tempuhi.. antaranya, diganggu oleh serangga perosak..hurm, faham sendiri la yep...yes,...saya panggil si kaki pendek,, huhu....kawan saya je yang tahu,,ape bende la tu kan...hehe...Mr khalil pun kata camtu, dan juga my abang...still remember what he say, 
"si kaki pendek tu bukan taste abang, dan bukan jugak taste family abang.. syg tetap jadi pilihan mak abang, dunia akhirat...dan abang sayg syg sangat-sangat, padan muka si kaki pendek tu.."
see, who is the winner? me... ^_^...



apa yang saya tahu, sampai sekarang si kaki pendek still nak kan abang saya...ya, saya tahu... tapi its ok, saya percayakan abang, sebab abang dah kembalikan kepercayaan tu pada saya.. weee, kami nak kawen..suka-suka...so, love is mine....saya bahagia... terima kasih Allah,.


No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...