Asam Garam Pahit Manis -3 years at UMT-


Assalamualaikum....
wake up sayang...haha..orang lain da tido, saya still berjaga..yeay,,,,video dah nak siap...letih sih nak buat, think think think......duration about 10-15 minutes..waaa,,,panjang tu...ok takpe, kita usahakan mana yang boleh.. yeahh,,, tora boleh.. ^_^....................

guess what?? Saya dah nak habis belajar...Oppssss,,, 3 tahun stay dekat UMT, lagi 2 bulan nak habis, lepas tu praktikal, then kalau dapat keje, kerja terus... and, bulan 11 kahwin..yeeeeehaaaaaaaaaaaaaa,,,,,,,,penantian ku dah hampir berakhir..suka suka suka...tak lama dah lagi, masjid kena dirikan cepat-cepat... usia kahwin lambat akan mengurangkan kebijaksanaan anak-anak..haaa, dengar tu, so kawen cepat-cepat yep..

ok, back to da tittle... AGPM....asam garam pahit manis leerrrr...hehe..sebab da nak habis belajar kan, so kita buat la entry ni..nanti dah habis belajar, pastu rindu kat UMT ni, boleh baca balik, kenang-kenangkan kembali..ye ndak? yaaaaaaa saya...

3 tahun, bukan tempoh yang sekejap..lama sangat...dah banyak yang saya hadapi..dah namanya asam garam pahit manis...semua ada...dan semuanya ada cerita yang tersendiri.
see, bila dah takde depan mata, mula la kita tercari-cari kan. pegang kata-kata ni,, orang takkan nampak kita bila ada depan-depan.. tapi bila dah takde, baru la tercari-cari.
Allah Maha Adil, dah suratkan apa yang patut kita dapat.. Allah takkan turunkan ujian kalau tahu hambanya mampu untuk hadapinya.. so am i... banyak dugaan yang saya terpaksa lalui, dan Alhamdulillah, sampai sekarang saya still bileh bertahan. ragam manusi ni pelbagai, same dengan kenkawan saya kat sini..macam-macam jenis, macam-macam ragam bagai...kadang-kadang ada yang tak terfikir dek akal sebab pelik sangat..huhu...



Tahun pertama, banyak yang saya belajar.....kenal kawan-kawan, bergaul, bermesra...rapat jugak... tahun kedua, dah hilang sorang kawan..sebab,tak tahu...huhuhu...ntah, tetiba jer... tahun ketiga, hilang 'mereka'...masa ni yang paling perit. sebab tak biasa.. tapi its ok, ada yang sudi beri sokongan dan dorongan. Alhamdulillah.. terima kasih kawan...

hurm, nanti bila dah keluar mesti rindu suasana kat universiti kan. yelah, 3 tahun stay sekelas, belajar same2, buat tugaan same2... mesti nak rasa lagi saat tu.. part paling suka, bila hangout same-same..we all together.. happy sesangat...ok, jom kita layan gambar, nanti saya cerita lagi yep kat bawah..hehehe....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.


gelewak kat PBB...

Survival laut di PUlau Bidong


Holiday di Pantai Tok Bali,,bukan kat Bali erk..:p

Ambil angin -Pantai Tok Jembal-


masa ni sambut birthday Amy rasanya.huhu...x ingat dah..



haaa,,,ni hangout dengan romate tersayang...Pinapi...


lepas makan pizza, p Pantai Teluk Bidara...wif abang..hehe


yeay,, Dinner Poseso Club....

SPRMumt Explorace...dapat 2nd place...


kena denda, minum kopi panas, dah la tengahari garing...melecur lidah terr..

study la kot kat library...hehe


this time, mase orientasi poseso....

with bestie,...love u so much sayang...

yeah....my fren...

Tie & Hawa....x reti duduk diam..:)

makan steambot...

Buat Site-Visit....

haaa,,, ni sebelum masuk dewan exam...


yeayy, da habis exam...biar tak leh jawab pun..haha...
so, semua yang saya ceritakan disini sebenarnya hanya untuk kenangan saya sendiri,....takde kena-mengena dengan sesiapa pun..
saya suka bercerita,,,hehe...sorry ya...
haaa, dah masuk pkul 3pagi, nak tido la.....ok, saya doakan semua kawan-kawan saya sihat sejahtera...sebab saya sayang kawan-kawan saya,,,,cuma saya paling tak suka dengan si kaki pendek itu, si skonyel...hehe....good luck to all of u...love u so much sayang....

DONE.... XOXO

No comments:

Our Song Sayang...Ijaqika...